четверг, 20 июня 2013 г.

Модуль 4

Тема мого проекту: симетрія навколо нас. В результаті спільної роботи з дітьми над проектом  буде нагода розширити знання дітей з даного питання, навчити їх спостерігати за навколишнім світом,бути уважними і відшукувати математичні поняття на уроках, в природі, побуті тощо.
Ключове запитання: Чи знаєш ти світ у якому живеш?
Тематичні запитання: Як теоретичні знання допомагають на практиці?
Як геометрія допомагає у житті?
Що цікаве можна побачити поруч з собою якщо бути уважним?
Змістові запитання:
Що таке симетрія?
Які види симетрії ти знаєш?
Що таке осьова симетрія?
Що таке центральна симетрія?
Чим вони відрізняються?
Де зустрічаються симетричні фігури?
Назви  інші види симетрії.
У яких видах діяльності зустрічається симетрія?
Приведи приклади симетричних фігур.

4 комментария:

  1. Думаю, проект буде цікавим для учнів. Успіхів вам!

    ОтветитьУдалить
  2. Краще уникати прями запитань. Можна об'єднати декілька запитань в одне, однозначної відповіді на яке не буде

    ОтветитьУдалить
  3. Провокують мислення учнів, стосуються декількох навчальних предметів, навчальних тем .

    ОтветитьУдалить